سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

از دیگران: مساله ی ریش!

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

«چند وقت به خود زحمت دادم ریش گذاشتم. امروز خیال کردم مگر در بارگاه خدایی ریش داشتن سبب تغییر تقدیر است، جمعی هستند ریش ندارند و عقل دارند نان شب ندارند، برخی ریش دارند و عقل ندارند و در ناز و نعمت هستند، زحمت بیهوده چرا، دو روز دنیا قابل نیست. ریش را تراشیدم و آسوده شدم.»

پنج شنبه، 4 جمادی الثانیه سنه 1292 قمری
از کتاب روزنامه خاطرات اعتماد السلطنه، ص 5

نظرات  (۲)

سلام
ببخشید من یه اعترافی بکنم
اونم اینکه من نمیدونم شما آقائید یا خانم . به هر حال وقتی مطلبتون رو میخوندم اولش فکر کردم داستان واقعیه و خودتونو میگید . با خودم گفتم عجب آدمی ..... ولی بعدش که دیدم منبع رو نوشتید تازه فهمیدم زود قضاوت کردم
شرمنده بخشید تو رو خدا
حلال کنید
پاسخ:
خدا ببخشه. من تاریخمون رو دوره می کنم که البته خیلی جاهاش داره تکرار می شه و قطعن منم مثل خیلیا گناهای خودم رو دارم.
کارتون علیه . واقعا عالی
دوره تاریخ رو میگم . من عاشق تاریخم و خیلی دوست دارم در مورد تاریخ ایران بخونم.
پاسخ:
ممنونم. چه خوب که به تاریخ ایران علاقه دارید. اگر همه تاریخ بخونیم و البته منابع صحیح و نه هر منبعی رو، خیلی چیزا تغییر می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">