سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ترجمه

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ب.ظ

این سیستم ترجمه کتاب ها واقعا  یک مشکل است و نمی دانم کجا باید این مشکل را حل کند. رفتم کتابی از فردریک بکمن بخرم. سه ناشر چاپش کرده اند با سه عنوان: من دوستت داشتم، من دوستت دارم، معامله زندگی! این آخری که شاهکار ترجمه است احتمالا.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۱
سورمه

ترجمه

کتاب

نظرات  (۳)

احتمالن هر چی بیشتر متفاوت عمل کنن نشونه‌ی اینه که از رو دست همدیگه ننوشتن و خیلی وقت و دانش صرف اون ترجمه شده! 
پاسخ:
لابد!
تو هر زمینه ای یکی دو تا مترجم مشهور داریم کارای اونا رو باید خوند
پاسخ:
مترجم های جدید زیاد شدن
سلام و درود سورمه خانوم گرامی
امیدوارم سال ۹۷ سالی پر از شادی و تندرستی و موفقیت برایتان باشد .
پاسخ:
ممنونم سال نو شما هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">