سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

اخبار

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱ ب.ظ

عیدها می رفتیم شهرستان خانه بابابزرگ مامان بزرگ. همه فامیل هم جمع می شدند آنجا. بازار برنامه های نوروزی هم داغ بود و خیلی وقت ها دسته جمعی می نشستیم به سریال دیدن. بعد بابابزرگ ساعت اخبار که می شد بی توجه به همه ما که میخ سریال بودیم کانال را عوض می کرد و می گذاشت روی اخباری که یکساعت قبل تر از یک شبکه دیگر همان ها را شنیده بود.

 آن وقت ها خیلی حرص این اخلاق بابابزرگ را می خوردم. در دیکتاتوریش شکی نبود و البته نمی فهمیدم در یکساعت چه خبر جدیدی ممکن است پخش شود و آنقدر مهم باشد که به خاطرش ما نتوانیم بفهمیم دختر و پسر سریال امشب تا چه مرحله ای پیش می روند.

حالا اما کاملا بابابزرگ را برای اصرارش به شنیدن همه خبرها درک می کنم. البته که هنوز به نظرم جز دیکتاتورترین آدم های روزگار بود ولی وقتی خودم دیروز مدام اخبار را چک می کردم و امشب مدام به ایسنا سر می زنم (البته که نمی شود به جای زیادی سر زد)  مگر خبری از وصل شدن اینترنت گذاشته باشد، و همه اتفاقات دیروز تا حالا،  بهم می گویند که ما در سرزمینی زندگی می کنیم که هر دقیقه ممکن است همه چیز در آن زیر و رو شود. این نه تنها برای نسل ما که برای نسل پدربزرگ های ما و پدران آنها هم صادق بوده است

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۶

نظرات  (۳)

۲۶ آبان ۹۸ ، ۲۳:۱۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

همیشه می‌گم بدم میاد از اخبار گوش دادن و سایت‌های خبری رو زیر و رو کردن! چون معمولا ناراحتم می‌کنه! ولی معمولا خودم پیگیر اخبار هستم و ناخواسته خبردار از رخدادها و گفته‌ها!

پاسخ:
انقدر زندگیمون رو زیر و رو می کنن که اصلا نمی شه نرفت سراغ اخبار
۲۶ آبان ۹۸ ، ۲۳:۲۵ مصطفا موسوی

حس نا امنی که توی این دو سه روز تجربه کردم قطعا تا همیشه روم تأثیر گذاشته

پاسخ:
فکر کنم حال خیلیامون بده

استرس کشت ما رو .

توی کشوری که فرداش مشخص نیست چی سرمون میاد . 

بعد میگن چرا آدم نا امیده . خب نباشه؟ با این وضع وحشتناک؟

چه عرض کنم؟

پاسخ:
آره واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">