سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

تاکسی

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ب.ظ

دیروز سوار تاکسی شدم و صندلی جلو نشستم. بعد از من آقایی منتظر تاکسی بود که راننده با وجود داشتن یک جای خالی روی صندلی عقب، سوارش نکرد (دو نفری که رو صندلی عقب نشسته بودن خانم بودن) و به من گفت «اگر شما عقب نشسته بودی حالا این آقا رو سوار می کردم». من با تعجب پرسیدم چرا؟ چه فرقی می کنه؟ گفت «آخه من با دو تا خانم یه آقا رو عقب سوار نمی کنم». گفتم: «خوب فرق شماست دیگه».
ولی دارم فکر می کنم کاش ازش پرسیده بودم دلیل این کارش رو و کاش پرسیده بودم با دو تا آقا یه خانم سوار می کنه یا نه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
سورمه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">