سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دختران علیه دختران

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ق.ظ

در راستای خواندن کتاب های نوجوان دیروز کتاب «دختران علیه دختران» را خواندم. کتاب ساده و خوشخوانی بود و البته شیوه روایت جالبی داشت. کتاب سه بخش بود که هر سه بخش با یک داستان شروع می شدند اما ادامه و پایانشان با هم متفاوت بود.


نفهمیدم چرا اسم کتاب «دختران علیه دختران» بود.


دختران علیه دختران، مصطفی خرامان، نشر افق

نظرات  (۲)

۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۲ چهار ستاره مانده به صبح
سورمه جان، مهدکودک‌تون رو توی جشنواره‌ی تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی شرکت داده‌ای؟
پاسخ:
سلام رویا جان
راستش به دلایلی که نمی شه اینجا توضیح داد نمی تونم مهدکودک رو تو هیچ نوع جشنواره یا مسابقه یا خیلی چیزای دیگه ای شرکت بدم!
پیچیده و عجیبیم ما!

ولی یه دنیا ممنون که یادآوری کردی عزیزم.

راستی حالا که بحث مهد شد. دنبال راهی هستم که اونجا کتاب بفروشم یا قرض بدم یا معرفی کنم، هم برای مادرها و هم مربیا و بعد هم بچه ها. ولی تجربه ش رو ندارم. اگه اطلاعاتی داری خیلی ممنون میشم در اختیارم بذاری.
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۵ مجتبى تاریخانى
از همین انتشارات(نشر افق) کتاب ماه بر فراز مانیفست نوشته کلر وندرپول رو همین تازگى ها خوندم. اون هم به اصطلاح رمان نوجوان بود و یواشکى تو خونه سریع تمومش کردم که گرفتارمون نکنه که بگن اوه بابا چند سالته تو!!؟ 
:)
پاسخ:
من دیگه این حرفا رو به جون خریدم! تازه با اعتماد به نفس تبلیغم می کنم کتاب های نوجوان رو و جدیدن کادو هم می دم به دوستان بزرگسال!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">