سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

پیشت

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ب.ظ

امروز وقتى از اتوبوس پیاده مى شدم مردى رو دیدم که براى صدا کردن زنش از قسمت زنونه اتوبوس مى گفت: پیشت، پیشت! فکر کردم گربه شو داره صدا مى کنه. ولی بعد دیدم یه خانوم از اتوبوس پیاده شد. فکر می کردم این مردا منقرض شده باشن ولی گویا هنوز هستن... 

نظرات  (۵)

۲۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۰ پوریا قلعه
هههه عجب

این کد امنیتی رو واسه نظرات غیر فعال کن
پاسخ:
کد امنیتی داره مگه؟ بذار ببینم
۲۳ آذر ۹۶ ، ۰۷:۳۴ پوریا قلعه
اها این شد
برداشته شد
پاسخ:
مرسی که گفتین
۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۷:۲۹ پوریا قلعه
خواهش دوست من

ظلمی که از طرف جنس مونث به مردها میشه بیشتره. متاسفانه مردها انگار زبونشون رو بریدن و اغلبشون حتی بین دوستان خود هم چیزی نقل نمیکنند. شاید اصلا جرات فکر کردنشو هم ندارند... ولی برعکس زنها زبونشون خیلی درازه. ظلم که فقط دست بلند کردن نیست. در مورد همین زورگویی لفظی هم باید بدونی خیلی وقتها زنها به مردها زور میگن، خصوصا تو این زمونه. زنها مکر و سیاستشون بیشتره.

پاسخ:
جواب اینکه داره به زن ها ظلم می شه این نیست که «خوب به مردها هم بیشتر ظلم می شه». ظلم هر جا هست باید دنبال نابودیش بود، دلایلش رو بررسی کرد و ریشه اش رو خشکوند. چه جوابیه آخه. 

خدا رو شکر 😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">