سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

سورمه در بیان

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ

امروز از اینکه بیان رو پیدا کردم خیلی خوشحال شدم. البته تداوم این خوشحالی احتمالن به شناخت چند ماه آینده من از این سرویس بر می گرده ولی من اصلن تا امروز نمی دونستم همچین سرویس دهنده ای هم وجود داره و فعلن از امکانات و فضای این سرویس دهنده ذوق زده ام.
طبق پیش بینیم در وبلاگم (در بلاگفا) به جای دیگه که اینجا باشه اسباب کشی می کنم و امیدوارم دیگه از اینجا تکون نخورم.
درباره بلاگفا و مشکلی که براش پیش اومده خیلی غرها دارم بزنم ولی حال ندارم! به هر حال به خاطر آدم های آواره شده ای مثل خودم امیدوارم بلاگفا حالش خوب بشه و بهتر از قبل به کارش ادامه بده.
جریان وبلاگستان در ایران شبیه خودروسازهای وطنیه. شما انتخاب چندانی ندارید. برای خودتون می گردین و یه سرویس دهنده پیدا می کنید. وسواس به خرج می دید که خدمات خوبی به شما ارائه بده و بعد شروع می کنید به نوشتن، غافل از اینکه چند صباحی بعد به دلایل مثلن سیاسی تمام سرویس های غیروطنی به روی شما بسته می شه.
 زمانی که بلاگ اسپات و وردپرس به طور کامل فیلتر شدند هم اغلب وبلاگ نویس ها فکر نمی کردن این فیلترینگ ابدی باشه و منتظر موندن ولی خوب انتظار بی نتیجه بود و خیلی از ما کوچ کردیم به جاهای دیگه و دوباره از سر شروع کردیم و مجبور شدیم بین پرایدهای موجود در فضای وبلاگستان یکی رو انتخاب کنیم.
به هر حال خوشحالم که دوباره دارم می نویسم و این از همه چیز مهمتره.
پیوندهای مرتبط:
سورمه در بلاگفا
سورمه در بلاگ اسپات

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
سورمه

من

وبلاگ

نظرات  (۱)

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۵ شهریار سفرنویس
آخ
این کوچانده شدن، آن هم از جبر جغرافیایی و ...
پاسخ:
این مدت خیلی ناراحت بودم از این وضعیت ولی کم کم دارم حس می کنم شاید هم عدو سبب خیر شد... اینجا قطعن امکانات بهتر از بلاگفاست... گرچه از آزاردهندگی این نادیده گرفتن ها و در تعلیق گذاشتن ها چیزی کم نمی کنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">