سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

درمان

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ب.ظ

در حالیکه کف دستم رو فشار می دم به پیشونیم بهش می گم: سرم خیلی درد می کنه.

 میاد، سرم رو می گیره تو دستاش، پیشونیمو می بوسه.

می گه: بهت گفته بودم چون سیدم، اگه سرت رو ببوسم دردش ساکت می شه؟

بعد تو چشمام نگاه می کنه و می پرسه: دردت خوب شد؟

 تو چشماش نگاه می کنم و می گم: آره ولی نه به خاطر سید بودنت، به خاطر اینکه تو، همون آدمی هستی که من تو این دنیا از همه بیشتر دوستش دارم.

نظرات  (۵)

۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۲ مصطفا موسوی

هیچ وقت با این قضیه سید بودنم و دیدگاه بقیه بهش کنار نیومدم!

اما یه اتفاق جالب در این مورد اتفاق افتاد. یه زمانی داشتم کد داوینچی (یا همون راز داوینچی) رو میخوندم. بعد با خودم میگفتم اه پسر اگه به آدم بگن از نسل عیس مسیحی چه حس عجیبیه! بعد یهو به خودم اومدم دیدم خودم از نسل حضرت محمدم!

تنها جایی که این قضیه برام جالب بود همون لحظه بود

 

پاسخ:
همسر منم چیزایی جالبی از اعتقاد دیگران به سید بودن تعریف می کنه. مثلا می گه بچه که بوده همسایه اومده خونشون و خواسته اون دستش رو تف بزنه و بزنه به پیشونی بچه اش که شفا پیدا کنه. بعضی ها اعتقادات خیلی محکمی به این ماجرا دارن  گویا.
یا مثلا من خودم ماجرا داشتم اوایل ازدواجمون با یک عده از این معتقدین تو فامیلمون که نظرشون  این بود که اصلا نباید همسرم رو از خودم ناراحت کنم و هر چی گفت حتما باید انجام بدم چون سیده :)

۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۰:۴۴ مصطفا موسوی

ولی این آخریو راست میگن! بهش عمل کنید :))

پاسخ:
:))
فکر کنم همه سیدها در این مورد متفق القولند
۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۸:۳۸ پرینازم ...

خیلیم عالی :)

پاسخ:
:)

کاش آلکس هم سید بود...

پاسخ:
آلکس کیه؟

چقدر عالی، کاش من هم همچین کسی رو داشتم، البته راستش این روزا کسی هست که همچین حرف هایی بهم بزنه، ولی از همون قبل شروع رابطه بهم گفته بود که عاشق کسی بوده و هنوزم به فکرشه و این خیلی برام تلخ و دردناکه

پاسخ:
ما خیلی طول کشید تا برای هم همچین کسانی شدیم. رابطه خوب یه تلاش دونفره ی مداوم می خواد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">