سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

تهوع

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

توی یکی از کارگاه های گربه پیدا شده. زنگ زده اند واحد ایمنی بهداشت که گربه را از کارگاه بیرون کند. واحد ایمنی بهداشت هم گفته ممکن است زمان ببرد و تا وقتی گربه را بگیرند کسی کاریش نداشته باشد. حدود 6 نفر از کارگرها دیده اند گربه رفته داخل یک کارتون و فهمیده اند تازه بچه دار شده و بچه هایش آنجا هستند. رفتند سر وقت گربه و طی عملیاتی که لابد به نظرشان باشکوه بوده گربه مادر را گرفته اند انداخته اند داخل یک کیسه و شش تایی کتکش زده اند.

گربه مادر پایش آسیب دیده، ترسیده و فرار کرده و حالا چهار بچه گربه مانده اند بدون مادر. مسئول ایمنی بهداشت رفته بچه گربه ها را آورده و فعلن داریم سعی می کنیم زنده نگهشان داریم یا یکجوری مادر را گیر بیندازیم تا به بچه هایش برسانیم.

آدم متحیر می شود از اینهمه تنفر نسبت به حیوانات و رفتارهای دیوانه وار موجوداتی که اسم خودشان را گذاشته اند آدم.

نظرات  (۲)

واییی.... مردم جرا انقد وحشی شدن؟ اصلا موندم چی بگم.
بگذریم. سورمه جان یه سوالی داشتم ازت. من دارم از یکسری دوستان وبلاگی سوال میپرسم ببینم چه کتابهایی رو خوندن که به نظرشون تاثیرگذار بوده. دوست دارم شما هم 3 کتابی که از همه به نظرت بهتر بوده رو به من معرفی کنی.
ممنون میشم عزیزم
چرا درک ندارن بعضی ها؟ میتونستن اون گربه رو با بچه گربه ها خیلی آروم و بدون اینکه بهشون آسیب بزنن از محیط کارگاه دور کنن و جای امنی بذارن...
چرا همیشه بدترین راه انتخاب میشه؟
پاسخ:
فکر کنم اینجوری یاد گرفتن. انگار ما خیلی روی این موضوع کار نکردیم تو کشورمون. امیدوارم بیشتر کار کنیم از این به بعد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">