سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

کتابفروشی نشر دف

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ق.ظ



چند وقتی است یک کتاب فروشی زیر پل سیدخندان باز شده. چند باری از جلویش رد شده بودم ولی فرصت نداشتم داخلش را ببینم. ویترینش که از بیرون خیلی جذاب و  وسوسه انگیز بود. سیدخندان واقعن یک کتابفروشی اینچنین کم داشت به خصوص در آن قسمت زیر پل بین شریعتی و سهروردی، با یک فضای راحت برای پرسه زدن.

چند روز پیش بالاخره فرصتش پیش آمد و رفتم داخلش را دیدم. فضای راحت با انرژی مثبت و موسیقی خوب که در فضا پیچیده بود و فروشنده های خوش اخلاق. از آنطرف ها رد شدید بهشان سر بزنید.

نظرات  (۴)

۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۷ فاطیما کیان
بهت حسودیم شد دختر
حیف تهران نیستم:(
پاسخ:
تهران منتظرت می مونه، خصوصن کتابفروشیاش چشم به راهتن
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۲ شهریار سفرنویس
http://www.mirasmaktoob.ir/fa/news/5832
پاسخ:
خیلی ممنونم
ما که نمیرسیم به اونجا سر بزنیم ولی ویترینش از طرف ماهم لایک داره...
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۸ مهدیه عباسیان
من هم از دیدنش خیلی ذوق کردم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">