سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

پوشیدن یا نپوشیدن!

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ

قرار است برویم به یک جشن نامزدی. پسرها زودتر رفته اند و دخترها دارند آماده می شوند هنوز که بعد بروند. یکی از پسرها زنگ می زند به یکی از دخترها و می گوید فضای جشن سنگین است و ممکن است با لباس هایی که دخترها می خواهند بپوشند همخوانی نداشته باشد و شاید معذب شوند با آن لباس ها بیایند. بعد موبایل یکی دیگر از دخترها زنگ می زند و پسر آنور خط به شوخی و جدی می گوید بپوشید و بیاید! 
دخترها بهشان حسابی برخورده و ناراحتند. بعد یکی از دخترها خطاب به بقیه می گوید: من موندم اگه حالا مهمونا لباساشون کمتر از ما بود  اینا زنگ می زدن بگن بِکَنید که حالا می گن بپوشین!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
سورمه

زن

زندگی

نظرات  (۶)

۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۶ پیمان محسنی کیاسری
راستش تو یک مهمونی بودم که به خانم‌ها گفتن اگه خیلی پوشیده بیاین ممکنه جو خراب بشه! (دو خانواده هنوز با هم کامل آشنا نبودن)

یعنی جواب این پست ممکنه «بله» هم باشه :))
پاسخ:
اى بابا
:))
فکر کنم هر دوتاش بده. هر کى خودش مى دونه مى خواد چقد بپوشه :))
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۱۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
:)))))))
چه خوب حرفی زده :)))
سورمه جان من یه سوالی ازت داشتم. من چند وقتیه که کامنتای پرت و پلا دارم که همشونم مال یک نفره با آی دیهای متفاوت. میدونی چه طوری میتونم بلاکش کنم؟ همچین کاری رو اصن میشه تو وبلاگ انجام داد؟ کلافه شدم :/
پاسخ:
با سیستم میهن بلاگ آشنا نیستم عزیزم  تو بیان که برای وبلاگم ازش استفاده می کنم قسمت کامنت ها یک قسمت هرزنامه داره که مثل اسپم ایمیل عمل می کنه و ما می تونیم کامنت مزاحم ها رو به عنوان اسپم گزارش بدیم و البته خود بیان خیلیاشون رو خودش تشخیص می ده به عنوان هرزنامه. فکر کنم بشه از دوستان میهن بلاگ بپرسی که اونا ها آپشن مشابهی دارن یا نه.
خیلی ممنون سورمه جان
بعید میدونم میهن بلاگداشته باشه تا الان که چنین چیزی پیدا نکردم :(
۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۲۸ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
سلام 
پرستوام 
زاویه زیست 
هفته پیش ناچار شدم به دلیلی وبلاگمو حذف کنم، الان با این آدرس برگشتم:)
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۴ محمد فرهمند
من نظری ندارم. کلاً از اینجور مهمونیا تا حالا نرفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">