سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

جایزه ای برای ماموریت غیرممکن

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ق.ظ

امروز داشتم با «ه» درباره بیزاری ام از انجام کارهای اداری حرف می زدم که من را به مصیبت بزرگتری دچار کرده. انقدر از کار اداری بدم می آید که مدام به تعویقش می اندازم و این به تعویق انداختن باعث می شود در دور طولانی تر و پر مانع تری از کارهای اداری بیفتم. 
به «ه» گفتم دلم می خواهد یک وکیل استخدام کنم تا این کارها را برایم انجام دهد. بعد کمی فکر کردم و گفتم می توانم هم بدلم را پیدا کنم و این مسئولیت خطیر را بسپارم به او! 
«ه» گفت که بهتر است پولی را که می خواهم بدهم به بدلم بگذارم در جیبم و خودم نقش بدلم را بازی کنم و بروم کارهای اداری ام را انجام دهم.
 آخرش نتیجه این شد که خودم نقش بدلم را بازی کنم ولی آن پول را به خودم جایزه بدهم و هر بار که یک کار اداری را انجام دادم  یک کتاب برای خودم بخرم یا خودم را ببرم مغازه ای که تازه در انقلاب کشف کرده ام و کتاب های دست دوم می فروشد و بیشتر از یک کتاب برای خودم بخرم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۳۰

نظرات  (۳)

۰۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۱۴ پـــــر ی
جای اون کتابفروشی رو به مام بگو :)
پاسخ:
انقلاب بین 12فروددین و منیری جاوید.اسمش رو یادم نیست ولی پشت شیشه زده که ارزون می ده، رو قفسه ها هم زده 5000،10000 و الا آخر...
۱۰ دی ۹۶ ، ۰۹:۲۱ پـــــر ی
دستت درد نکنه :)
پاسخ:
قربانت
انجام بعضی کارهای اداری مدال داره، ولی قدر ه را بدان رفیق خوش فکریه:-)
پاسخ:
آره خیلی رفیق خوبیه. از اون رفیقایی که می شه باهاش نشست بلند بلند فکر کرد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">