سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

یک بام و چند هوا

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۹ ب.ظ

حمله به سوریه به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی مرا یاد حلبچه می اندازد. این دنیای دروغ در دروغ جنگ طلبی است که انتخاب های ما هم در آن نقش پررنگی بازی می کند، انتخاب هایی مثل ترامپ یا ترزا می. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶
سورمه

جنگ

سیاست

نظرات  (۳)

دنیای مزخرفی ساختیم
پاسخ:
واقعن
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۳۵ نیمچه مهندس ...
اومدم کامنت بذارم ولی هرچی فکر کردم ندونستم چطور افکارم رو در قالب کلمه بگم.این روزا در زمینه ی جنگ و سیاست حسابی گیجم و احساس ناامنی میکنم.
+منم یه پست با همین عنوان نوشتم چند وقت پیش ها.اول که ستاره ی روشن رو دیدم گیج شدم،فکر کردم پست خودم برای خودم اومده:)
پاسخ:
چه جالب. فکر کنم الان خیلیامون احساس ناامنی می کنیم. این خاورمیانه کی می خواد روی آرامش رو ببینه خدا می دونه. این مطلبی که گفتین رو نتونستم پیدا کنم. لینکشو لطفن برام بذارید.
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۳۵ نیمچه مهندس ...
http://nafassbekesh.blog.ir/post/%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7%D9%85-%D9%88-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%A7
مطلبی که گفتم اینه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">