سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ترانه های پروانه ای

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ق.ظ

نمی دانم چه رازیست که شنیدن ترانه ها در طبقه سوم پارکینگ پروانه خیلی بیشتر از خانه بهم می چسبد.

نظرات  (۴)

چون به خدا نزدیک ترید:))))
پاسخ:
:))
۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۳ خانم کارمند
با "عاشق خدا" کاملا موافقم! :))
پاسخ:
:)
متاسفانه بلاگفا فعلا تو زرد از آب درآمده است.خدمات رسانی اش خیلی بد و کل مطالب اسفند 92 تا خرداد 94 حذف شده است.متاسفانه پاسخ روشنی هم نمی دهد.
به هرحال خوشحالم که شما رو پیدا کردم و در این وبلاگ از مطالب خوبتون بهره مند می شم.موفق باشید.
پاسخ:
اگه اون موقع که بلاگ اسپات بسته شد «بیان» وجود داشت، حتمن از اول می اومد همین جا. سرویس دهیش از بلاگفا بسیار بهتره.بلاگفا مثل پراید بود، تو اون برهه مجبور بودم بخرم! برای من عدو سبب خیر شد. منم خوشحالم که شما دوباره می تونید بنویسید و من استفاده می کنم.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ سیدفرید علوی
با سلام این هم آدرس وبلاگ جدیدم : ahvazcity.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">