سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

25 نوامبر

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ب.ظ

حرف جدیدی نیست. حرف ها همان حرف هایی است که همیشه درباره زن ها و خشونت گفته ام و خواهم گفت. 
خوب است که روزی را به خشونت علیه زنان اختصاص داده اند تا اهمیت و همه گیر بودنش را نشان دهد اما همه روزها می تواند 25 نوامبر باشد به خصوص در کشوری که بعضی هنوز این حرف ها را فانتزی و شیک می دانند،خیلی از زن هایش آگاه نیستند که رفتاری که هر روز با آنها می شود خشونت است یا مردمانش به درستی معنای خشونت را نمی دانند و همه اینها از حجم بالای خشونت در شبکه های مجازی، جک های روزمره، ادبیات هر روزه و کلیپ هایی که برای هم به اشتراک می گذارند مشخص است. 

نظرات  (۱)

۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۲:۵۹ مامان بنیامین😜
نتونستم اینو نگم. یکی از دخترای جوون فامیل متوحه شده که شوهرش یکسال با یه خانم رابطه داشته و صیغه اش کرده بوده، خانواده دختر میارنش پیش خودشون تا تکلیفش معلوم شه و گویا دارن برای طلاق پیگیری میکنند، دختره کلی اعتراض کرده که من میخوام برگردم دوستش دارم و میخوام باهاش زندگی کنم. ( در ارتباط با اینکه نمیدونیم خشونت چیه) جالبه که بگم هر کسی از بیرون متوجه رابطه و ناقص این زوج می شه و بی اعتنایی های پسر نسبت به این دختر فامیل ما خیلی تو چشم هست ولی خوب دیگه عشقه چیکارش میشه کرد!!!
پاسخ:
مرسی که نوشتین. از این موارد متاسفانه زیاده چون خیلی از ما نمی دونیم عشق واقعن چیه و رابطه ای که توش تحقیر و تخریب می شیم نمی تونه رابطه ی سالمی باشه. کاش یه روز این چیزا رو یاد بگیریم و به بچه هامون یاد بدیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">