سورمه

سورمه
سورمه نام شخصیت زنِ کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی است که من اینجا آن را قرض می گیرم.
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

این شاه قلی ها!

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۸ ب.ظ

این مدت با مخاطب خاص به شدت و با جدیت دنبال خانه می گردیم و من با صنف معاملات ملکی و بنگاهی حسابی در ارتباطم. یا من به آنها زنگ می زنم یا آنها به من. تا اینجای کار حس می کنم دروغگو تر، دغلبازتر، و دزدتر از این دوستان روی زمین وجود ندارد. راستش حتی نمی توانم ملایم تر از این بنویسم.

فکر می کنم این شغل باید همین روزها منقرض شود و از بین برود و سایت هایی مثل دیوار و ایران فایل این وظیفه خطیر را به عهده بگیرند. این دوستان انقدر مساله خرید خانه را پیچیده کرده اند که خریدار و فروشنده هم اگر به قیمتی راضی باشند اینها راضی نیستند و سودهای کلان می خواهند بابت هیچ و پوچ. مثل قارچ هم همه جا هستند. اگر کمی راستگو تر بودند شاید بیشتر می توانستند ملک بفروشند و خود به خود بیشتر هم سود می کردند اما آنقدر طمعکارند که حاضرند معاملات را بهم بزنند تا وقتی که خریدار دلخواهشان را با حداقل سی میلیون بالای قیمت بیایند! آدم را یاد ضرب المثل «شاه بخشید، شاه قلی نبخشید» می اندازند!


نظرات  (۲)

چه خونه هایی رو که این دلالا بالا نکشیدن چه خانواده هایی رو بدبخت نکردن... حجم بی عدالتی و بی وجدانیشون انقدر زیاده که آدم حتی باورش نمیشه یکی دیگه بتونه انقدر پست باشه و این همه راحت زندگی کنه...
+انشالله که خونه دلخواهتون رو خیلی زود و با قیمت مناسب پیدا کنین:)
پاسخ:
مرسی عزیزم. ایشالا
یه مدت که توی روزنامه دنبال کار بودم آگهی هاش
ون برای استخدام مشاور مسکن میدیدم: جوان خوش پوش
 با فن بیان عالی با پایه حقوق ۵ میلیون تومان! همون موقع فهمیدم چه خبره!
پاسخ:
اى داد بیداد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">